• התקן אבטחת רשתות E-Class NSA
  • התקן אבטחת רשתות E-Class NSA
  • התקן אבטחת רשתות E-Class NSA

התקן אבטחת רשתות E-Class NSA

סדרת ההתקנים לאבטחת רשתות (E-Class NSA) מבית Sonicwall מספקת אבטחה וביצועים ברמה ארגונית ומיועדת לחברות Enterprise גדולות.

קטגוריה:

סדרת ההתקנים לאבטחת רשתות E-Class NSA מבית Sonicwall מספקת אבטחה וביצועים ברמה ארגונית ומיועדת לחברות Enterprise גדולות.
הסדרה מבוססת על הארכיטקטורה החדשנית של Soniwall NGFW המושתתת על חומרה מרובת מעבדים וטכנולוגיית DFDPI, המאפשרת בדיקה מעמיקה של תעבורת הנתונים ללא עכבות.

שילוב של חומת אש בעלת יכולות בדיקה עמוקה של חבילות מידע עם שכבות מרובות של טכנולוגיות הגנה וחבילת מאפיינים בזמינות גבוהה, סדרת E-Class של כלי אבטחת הרשת מציעה את הבחירה האולטימטיבית עבור מגוון של פריסות ארגוניות, כולל סביבות מבוזרות, רשתות קמפוסים ומרכזי נתונים.

מדובר במניעת איומים רבת-עוצמה, עם מהירות חסרת תקדים. עד 16 ליבות עיבוד ייעודיות מספקות יכולות של בדיקה ובינה, ומספקות הגנה מבלי להאט את תעבורת הרשת בזמן אמת.
עוצמת העיבוד של ליבות מרובות אלה מאיצה את היכולות לביצוע בדיקות שונות בו-זמנית, כך שבאפשרותך לאבטח את הרשת במהירות רבה יותר, בעזרת בדיקה חדשנית ויסודית של מנות ובינת רשת ברמה הגרעינית.

E-Class מאפשר להעצים את מנהלי המערכות שלך בעזרת שליטה מדויקת על תעבורת הרשת. ההגנה הניתנת להתאמה אישית שלנו מאפשרת לך להחליט מה חשוב לעסק שלך, ובאילו כלים ברצונך להשתמש במטרה להגן על הנתונים שלך.
המערכת מספקת לך גישה מבוקרת, פנימית וחיצונית, לאינטרנט, ניהול רוחב פס אוטומטי, העברה מוגבלת של קבצים ומסמכים מסוימים, סריקות המוגדרות בנפרד עבור קבצים מצורפים בדוא"ל, חתימות מותאמות אישית ועוד.

התקני NSA בסיווג E-Class הם פתרונות אידיאליים לפריסות ארגוניות. התקני NSA בסיווג E-Class, שפותחו לביצוע פעולות ידניות ויתירות, מסייעים לעסק שלך להשיג גישה במהירות גבוהה ופילוח עמוק של קבוצות עבודה, ובכך מספקים לצוות ה-IT שלך זמן להתמקד בדברים החשובים.
תמיכה משולבת עבור VoIP מבוסס-תקנים, רשתות תקשורת מקומיות וירטואליות (רשתות VLAN), וכן ניתוב ואיכות שירות (QoS) ברמה ארגונית, מגדילים את גמישות הפריסה ואת הפרודוקטיביות שלך.

 

 

 

    שם מלא: (חובה)

    טלפון לחזרה: (חובה)

    דואר אלקטרוני: (חובה)

    נושא:

    תוכן ההודעה:

    האם אתם מעוניינים לקבל מידע על מוצרים דומים, במחירים חסרי תקדים עם התחייבות למחיר הזול ביותר בארץ?
    כןפעם בשבועייםפעם בחודשלא

    שאלת אבטחה:


    contact-us

     

    נ.א.מ – שירותי מחשוב, ציוד ותוכנה בע"מ.

       מנחם אבטיחי 106, מושב משמר השבעה

        072-2288210

        03-5288581

        

    נ.א.מ בע"מ

    שירותי מחשוב, ציוד ותוכנה

    נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה