אל פסק UPS

לפניכם מספר מוצרים מובילים מקטלוג המוצרים הרחב שברשותנו בתחום אל פסק UPS הכולל:
אל פסק UPS, אל פסק למחשב, אל פסק חיצוני אינטראקטיב, אל פסק למחשב אונליין, מערכות אל פסק, מערכת אל פסק לשרתים ועוד.


אל פסק אונליין חד פאזי Online UPS TopVision PRO 1500

אל פסק אונליין חד פאזי 1500 TopVision PRO מבית אדוויס, מספק הגנה בפני ספייקים של עד 600 ג'אול, עם יכולת המרה כפולה ומצב Eco המספק חיסכון בעלויות החשמל.

אל פסק UPS חד פאזי אדוויס TopVision PRO 6000 | 10000

אל פסק חד פאזי TopVision PRO מבית אדוויס, מציע כניסת ECO עם צג LCD רחב לחיווי ובקרה, לצד מעבד חכם המאפשר שליטה ובקרה לקבלת אמינות ודיוק מירביים.

אל פסק אונליין Online UPS TopVision PRO 1000 | 2000 | 3000

אל פסק אונליין TopVision PRO מספק הגנה בפני נחשולי מתח של עד 600 ג'אול, לצד שליטה ובקרה על ידי מעבד חכם לאמינות ודיוק מירביים. המוצר מגיע ב 3 דגמים לבחירה.

אל פסק חיצוני אינטראקטיב סינוס

גורמים כגון טמפרטורה, לחות וגשם, צריכים להיחשב על ידי היצרן בעת תכנון מערכת UPS חיצונית. אל פסק A-2000 מיועד למשימות הגנה וגיבוי בסביבת עבודה חיצונית.

אל פסק UPS אדוויס Power Vision

מערכות אל פסק כגון Power Vision הפכו למוצר חיוני בעולם המחשוב. בין אם מדובר בארגון גדול שבו כל דקה מבוזבזת גורמת לנזק כספי או במשתמש הביתי שהמחשב יקר ללבו.

אל פסק למחשב UPS אינטראקטיב

אל פסק הוא פיסת טכנולוגיה מדהימה – בתוך אלפיות שנייה מהפסקת חשמל הוא נכנס לפעולה ומציל אותנו מאובדן עוד קובץ חשוב, ולפעמים גם מקריסה מוחלטת של הדיסק הקשיח.

מערכת אל פסק לשרתים סינוס טהור

אל פסק Smart Vision הנה מערכת סינוס טהור לאספקת מתח ללא הפרעה, המיועדת בעיקר לחדרי שרתים ומגנה על כל הציוד הממוחשב הרגיש בפני הפרעות מתח והפסקות חשמל.

מערכות אל פסק אונליין UPS HTL

אל פסק HTL מבית אדוויס מביאה את הפתרון המושלם להגנה וגיבוי המותאם במיוחד לתחום הDATA CENTER. עם שפע של יתרונות בלעדיים והחזר השקעה כספי מובטח.

אל פסק למחשב אונליין Top Guard

אל פסק Top Guard הינה מערכת האל פסק ups אשר נועדה להגנת המחשבים והציוד ההיקפי מפני קריסת חשמל והפרעות באספקת מתח רשת החשמל כדוגמת עליות ונפילות מתח.


נ.א.מ בע"מ

שירותי מחשוב, ציוד ותוכנה

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה