התקנת מערכת VoIP

תחשבו מהר – כמה שיחות טלפון יוצאות ונכנסות מהעסק שלכם ביום? 100? 500? ביזנס בימנו זה בעיקר תקשורת ותחלופה של מידע, ובארגונים מסוימים המספר הזה יכול להגיע גם לאלפי שיחות טלפון ביום.

דבר אחד בטוח: לא משנה כמה שיחות קוליות יוצאות ונכנסות מהעסק שלכם ביום, במונחים של מגה-בייטס הוא כאין התקנת voipוכאפס לעומת כמות המידע אותו אתם משלחים מדי יום ברחבי האינטרנט.

אם הייתם משלמים על תקשורת האינטרנט שלכם את מה שאתם משלמים על שיחות טלפון, מזמן הייתם בהוצאות אסטרונומיות, או לחלופין עוברים לתקשורת מבוססת יונות דואר.

השאלה המתבקשת היא כמובן: "למה?!" למה לכל הרוחות אתם משלמים על תקשורת Low-fi – המבוססת על טכנולוגיה די פרימיטיבית – פי כמה וכמה ממה שאתם משלמים על חוד החנית של טכנולוגיית המידע שמאפשרת לכם לקבל ולשלוח בקרוב לחינם כמויות בלתי מוגבלות של מידע מצדו האחד של הגלובוס לצדו השני?

ובכן, אם תשאלו את בזק התשובה אולי מורכבת, אך הרשו לנו לסכם אותה עבורכם בקצרה: "כי אפשר".

למזלכם העולם אינו עומד מלכת. כיום עומדות בפניכם מספר אופציות להוזיל את עלויות התקשורת באופן משמעותי, תוך שדרוג ניכר של יכולות התפעול והגברת יעילות העבודה הכללית.

אנו בנ.א.מ. נשמח להעמיד לרשותכם את טכנולוגיות ה- (Voice over IP (VoIP המתקדמות בעולם שישנו את הגישה שלכם לתקשורת קולית מהמסד לטפחות.

טכנולוגיית Voice over IP, כשמה כן היא – מידע קולי המוקדד ונשלח באמצעות האינטרנט.
במקום להתבסס על התשתיות האנאלוגיות והמיושנות של ספקית הטלפון ולשלם עבור כך מחירים מופקעים, מתבצעת שיחת הטלפון באמצעות רשת האינטרנט, לפי כלליה הנוחים בהרבה.

מערך ה VoIP אותו נתקין עבורכם יאפשר לכם לנהל שיחות טלפון פנימיות בחינם (לא רק באותו בניין, גם בין סניפים במקומות שונים בארץ ובעולם), לנייד את מספר הטלפון שלכם לכל מקום על גבי הגלובוס ולעבוד עמו מכל מקום שיש בו תקשורת אינטרנט.

עלויות התקשורת שלכם יצטמצמו באופן דרמטי, בייחוד אם אתם נדרשים להרבה שיחות בין לאומיות.
השירות שלנו יאפשר לכם לנהל שיחות טלפון לכל מקום בעולם בעלות שיחה מקומית. שותפכם לשיחה לא ירגיש בשום צורה שאתם עוקפים את ספקית הטלפון. איכות השיחה מצוינת והמערכת אמינה במאת האחוזים.

לראשונה מתאפשר לכם לשלב במערך הVoIP גם סמרטפונים – מה שיהפוך את העבודה שלכם לחלקה, יעילה וזולה בהרבה מכל מה שהכרתם בעבר.

אפשרויות הניהול והתפעול שנפתחות בפניכם הן חסרות תקדים: עם המערכת שלנו יש לכם את האפשרות  לעבוד עם מרכזיה בעלת אין סוף שלוחות, להקליט שיחות בקלות, להתקין שירותי call back בהם המערכת חוזרת באופן אוטומטי למתקשר במידה וישנם זמני המתנה ארוכים, תא קולי בעל נפח קרוב לבלתי מוגבל וכמובן ממשקי ניהול ממוחשבים לכל השירותים.

במידה ואתם חרדים ממצב בו ספק האינטרנט יאכזב אתכם וישאיר אתכם ללא תקשורת אינטרנטית, נוכל להתקין לכם קו גיבוי שיבטיח לכם רציפות תקשורתית, גם במקרה והאינטרנט עצמו ישבוק חיים.

אם נשארו לכם שאלות, צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

contactbutton

נ.א.מ בע"מ

שירותי מחשוב, ציוד ותוכנה

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובעיה