סל השירותים אותו אנחנו ב נ.א.מ מציעים ללקוחותינו מתפרס על כל קשת הצרכים של המשרד הממוחשב: החל מאספקת חומרה ותוכנה מהמתקדמים בעולם לרבות אספקת והטמעת מערכות אבטחה מתקדמות, וכלה בשירותי יעוץ ותמיכה מקיפים שיבטיחו כי הטכנולוגיה תשרת אתכם ולא אתם את הטכנולוגיה.
העבודה עמנו תבטיח לכם:
מסלול קריאה:
שירות תמיכה טכני מקיף באתר הלקוח, הפועל בימי השבוע בין השעות 09:00-16:30.
נתקלתם בבעיה? הרימו טלפון למוקד ותאמו הגעת טכנאי שיטפל בכם במסירות.
התשלום מתבצע לאחר קבלת השירות לפי תעריף מוסכם מראש.
קריאת חירום:
נתקלתם בבעיה דחופה מחוץ לשעות פעילות המוקד? גם באישון לילה נשמח לעמוד לשירותכם.
(לא כולל שבתות וחגים).
התשלום מתבצע לאחר קבלת השירות לפי תעריף מוסכם מראש.
בנק שעות:
ביכולתכם לרכוש בנק שעות בתעריף מיוחד ומוסכם. בעת קריאת השירות נגרעים שעות עבודת הטכנאי מבנק השעות. ביכולתכם לרכוש בנק שעות לקריאות בשעות שגרתיות, לצד בנק שעות לקריאות חירום.
מסלול חודשי/שנתי:
אנו נשמח להעניק לארגון שלכם תמיכה מקיפה הכוללת התקנות, טיפול שוטף ומענה כללי לכל צרכי המחשוב שלכם. הירשמו למסלול החודשי/שנתי שלנו בתעריף מיוחד והצוות שלנו יעמוד לשירותכם בכל ימות השבוע בין השעות 09:00-16:30.
ניתן להוסיף למסלול זה את שירות קריאת החירום, כך שתהיו בטוחים וסמוכים שיימצא מענה לכל בעיות המחשוב שלכם – בכל שעות היממה.
פרויקטים:
חברת נ.א.מ. מתמחה בהקמת משרדים ממוחשבים ובהטמעה המלאה של טכנולוגיות חדשות. אנו נבצע עבורכם פרויקטי הקמה והטמעה לפי לו"ז ותעריף מוסכמים מראש. אנו ננהל עבורכם את העבודה בשטח ונוודה שהעבודה תתבצע בזמן ולשביעות רצונכם.
תמיכה מרחוק:
את מרבית התקלות השגרתיות ניתן לפתור עם מעט סבלנות והרבה ניסיון. שירות התמיכה מרחוק של נ.א.מ מאפשר לכם לפתור את מרבית הבעיות הנפוצות מבלי שנדרשת הגעתו של טכנאי שירות. דברך היחסוף לכם זמן וכסף רב.
למידע נוסף, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.